Wesoła torebeczka :)

Witam serdecznie po dłuższej przerwie!

Ostatnio bardzo zaniedbałam mój blog, aż mi wstyd - obiecałam sobie solennie, że się poprawię.
Najnowsza moja praca to torebeczka na telefon dla Agatki. Córka często miała problem z przechowaniem komórki, gdy ubierała ciuchy bez kieszeni. Pozostawienie jej w plecaku grozi zniszczeniem, czy utratą, zatem postanowiłam uszyć jej kolorową torebeczkę, która okazała się świetnym rozwiązaniem. Oto ona:






wykorzystałam starą sztruksową sukienkę i dorobiłam na szydełku klapkę oraz dekoracje :)


doszyłam taśmę parcianą, którą najpierw przyozdobiłam kolorową bawełną


dodałam kilka koralików i wyszyłam łańcuszkiem literkę "A" 


Agatce torebeczka  bardzo się spodobała i praktycznie się z nią nie rozstaje :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego tygodnia!

Komentarze

  1. Piekności... podziwiam Twoje zdolne rączki!!!;)
    Ściskam i zapraszam do mnie!!!
    Natalia z Waniliowy, Lawendowy, Biały...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebeczka! Moje kolory.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńko uczyniłaś po prostu,uwielbiam takie kolorowe gadżety :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolory, gratulacje wyobraźni

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torba w etnicznym stylu :) Idealna dla małej i dużej dziewczynki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wdzięczna dziewczęca torebeczka. Śliczna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatka naprawdę się z nią nie rozstaje..., a to najlepszy dowód na to, że ma genialną Matulę:) ...majolika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Jest mi bardzo miło, że zostawiasz komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Drugie życie pudełka

Torba dla świeżo upieczonej studentki :)

Poduszka kwiat