Wiję wianki:)

      Witajcie Kochani! Dawno mnie tu nie było, ale to chyba tak już jest, że świat blogowy w wakacje trochę zwalnia:) Urlopy, wycieczki i inne letnie imprezy odciągają nas od komputera:) Ale myślę, że niedługo wszystko wróci do normy i z naładowanymi akumulatorami wrócimy na strony naszych pamiętników internetowych:)
     U mnie dziś wianki - warkocze, które uszyłam jakiś czas temu:










A na koniec parę fotek z czeskich Karkonoszy, które przemierzałam niedawno:





Ściskam i przesyłam pozdrowienia!

Komentarze

  1. Prześliczne wianuszki i zdjęcia fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne. ten w kratke to moj ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wianuszki, też mam słabość do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Twoje wianki :) Muszę taki poczynić jak tylko zakończę przetwory :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne wianki wijesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za cudeńka :) Chętnie bym je przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ale Mi się te wianki podobają!!! Są przepiękne!!!!
    Marz Mi sie taki drugi, bo jeden już mam:)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianki są śliczne! Mogłabym mieć każdy:)

    Miłego dnia, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wianki :) Bardzo mi się podobają ! Marzą mi się Karkonosze bo jeszcze tam nie byłam. Na pewno wyjazd był cudowny :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech,piękne wianki a i wypad w góry równie piękny : ) Ech,jakże ja bym sobie powiła wianki,że już o wypadzie gdziekolwiek nie wspomnę ale na razie muszę obejść się smakiem i wziąć się ostro do roboty : ))) Pozdrawiam Cię serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne wianki robisz i w moich kolorach szarości:).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne wianki robisz i w moich kolorach szarości:).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianki super a zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Jest mi bardzo miło, że zostawiasz komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Drugie życie pudełka

Torba dla świeżo upieczonej studentki :)

Poduszka kwiat