Turkusowe poduchy

   Już dawno obiecałam, że pokażę Wam jak wyszły poduchy z wstawką szydełkową. Jednak po ich uszyciu zabrałam się za szydełko, które pochłonęło mnie bez reszty. Straciłam rachubę czasu. Ale już się poprawiam i przedstawiam wspomniane podusie:






 Już kiedyś prezentowałam tutaj i tutaj poduchy wykonane ze wzoru z książki  Cecile Balladino  "Boho hakeln". Tym razem dominującym kolorem jest turkus:) 


W następnym poście pokażę Wam efekty mojej pracy z szydełkiem:)
 Pozdrawiam Was serdecznie i życzę takiego pięknego słoneczka jakie dziś nas ogrzewa jesiennymi promieniami:) 

Komentarze

  1. Piękne te podusie :) w sam raz na jesienne szare dni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te poduchy.Wspaniały zestaw kolorów mnie zachwycił. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy sa przesliczneeee, azurkowa wstawka cudo no i te pomponiki dopięły wszystko na taki efekt. Doskonale rozumie Cie, bo dla mnie wieczór bez szydełka to wieczór stracony... w okresie jesienno-zimowym:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Ciekawe kolorki! Akurat teraz jesień i też swoją żonę coraz częściej widzę z szydełkiem w dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Dorotko :)
    Poduchy są genialne, bardzo mi się podobają :) I są w moim ulubionym turkusie :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu bardzo za miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. super poduchy! bardzo podobają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne poduchy!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko,one są przepiękne : )))Oczu nie mogę oderwać : ) Buziaki pracusiu : )*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te poduchy! A dłubanie , z poprzedniego postu, przyniosło bardzo, bardzo ładny efekt końcowy. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne poduchy. Świetnie dobrałaś kolory
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne poduszki ,jeszcze takich nie widziałam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze. Przepiękny wzór.
    Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne - podoba mi się bardzo ich kolorystyka i malutkie pompony :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Jest mi bardzo miło, że zostawiasz komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Drugie życie pudełka

Torba dla świeżo upieczonej studentki :)

Poduszka kwiat