Lampka po kuracji odmładzającej:)

Witam bardzo serdecznie! Dziś chciałam pokazać moją lampkę nocną.


 Właściwie już była spisana na straty, bo używano ją przy pracach remontowych. Wyglądała dość nieciekawie: miała brązową poniszczoną podstawę i żarówkę z minionej epoki. Zrobiło mi się żal biduli i postanowiłam dać jej drugie życie.
Syn mi ją porządnie wyszlifował, a ja pomalowałam.Dokupiłam abażur w Pepco:


Ozdobiłam go :







Teraz lampka wygląda jak nowa, a ja cieszę się, że uratowałam ją przed wyrzuceniem:)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia:)



Komentarze

  1. Ślicznie odnowilas tą lampkę! Uwielbiam miętowy kolor a ten abażur ze zwykłego zmienił sie nie do poznania w bardzo wyjątkowy, serduszko tez dodaje uroku, świetna robota, pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Dziękuję za rewizytę. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękna lampka w cudnych kolorkach : ). No i najważniejsze,że ocaliłaś ją od zagłady : ))). Ściskam mocno i ciepełka życzę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Też uważam, że ocalenie jest najważniejsze:) Pa!

      Usuń
  3. Kochana, prześliczna lampeczka!!! W kolorach nieba, taka niebiańska!!!
    cieplutkie uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kreatywnych ludzi! Tak trzymaj :) lampa mi się bardzo, bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście drugie życie lampki wyszło fajnie ...Tak trzeba robić ze starymi rzeczami....Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! Ty to masz głowę do takich robótek ręcznych. Ja bym na coś takiego nigdy nie wpadła. Zawsze idę na łatwiznę i wszystkie lampki, doniczki i inne dekoracje kupuję na http://sklep.homedecoration.pl/5-doniczki

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna lampa

    pozdrawiam :-))
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja lubię takie kuracje odmładzające :) piękny kolorek wybrałaś!
    Pozdrowienia!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie przystrojony abażur :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampeczka wygląda cudnie….w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna miętuskowa lampka:-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam na twojego bloga przez przypadek i bardzo mi się tutaj podoba
    oby tak dalej, będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ślicznie odnowiona lampka :) bardzo ładnie obszyta, widać że masz doświadczenie i lubisz takie efekty. Zastanawiam się właśnie, co zrobić z moją prostą lampką, może jakiś dodatkowy efekt?

    OdpowiedzUsuń
  14. Po kuracji... tak piekne słowa a jakie wykonanie :) super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Jest mi bardzo miło, że zostawiasz komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Drugie życie pudełka

Torba dla świeżo upieczonej studentki :)

Poduszka kwiat