Ozdoba szydełkowa z chwostami

    Ostatnio jestem uzależniona od szydełka:) Każdą wolną chwilę poświęcam na dłubanie czegoś z włóczki. Najbardziej lubię usiąść sobie w cieniu drzewa i oddać się robótce.
Właśnie skończyłam kolejną ozdobę, tym razem w odcieniach zieleni. Gotową pracę przyozdobiłam chwostami:






W ogrodzie wiele się dzieje. Kwiaty pysznią się pięknymi kolorami. Bujna zieleń kojąco wpływa na na nasze samopoczucie.










Muszę jeszcze podzielić się z Wami moją wielką radością. Mój syn obronił pracę magisterską. Świeżo upieczony magister został przywitany taką oto girlandą wykonaną przez siostrę:




Na koniec trochę witaminek -smoothie z jarmużu, banana, jabłka i gruszki z odrobiną soku z cytryny, które zrobiła Agatka :) 


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dziękuję za miłe komentarze:) Pa!

Komentarze

  1. Szydełko wciaga tak jak szycie....Twoje łąpacze czy ozdoby są wyjątkowo ładne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ozdoba! Lubię takie połączenia kolorów, kojarzą mi się z latem i beztroskim spędzaniem czasu na świeżym powietrzu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten Twój łapacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna szydełkowa praca Dorotko :) Gratulacje dla syna :))
    Twój ogród pięknie rozkwitł tego lata :) Cudowne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Aniu:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Piękny łapacz snów i śliczne zdjęcia z ogrodu. Gratulacje dla Pana Magistra, życzę znalezienia wymarzonej pracy. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz:) Buziaki!

      Usuń
  6. Pięknie tam u Ciebie;) łapacz wyszedł świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna ozdoba!!!Przepiękne kwiaty!!! Gratulacje dla syna!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo:) Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinnaś słyszeć jak wzdycham na Twoje zdjęcia - cudowne kwiaty - jakoś się niemi nie nacieszyłam w tym roku...
    Ps ozdoby z chwostami - są rozkoszne! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Jest mi bardzo miło, że zostawiasz komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Drugie życie pudełka

Torba dla świeżo upieczonej studentki :)

Poduszka kwiat